CIBUS RJOCHTTROCH VOEDSELKWALITEIT EN VEILIGHEID VAN TECHNOLOGIE


RJOCHTTROCH VOEDSELKWALITEIT EN VEILIGHEID VAN TECHNOLOGIE

eten
Ben je ooit op reis geweest naar onze plaat van de boerderij? Het is mogelijk een lange of korte trip, afhankelijk van hoe dicht je bij de bron woont. Het ideale scenario zou je eigen voedsel zijn en de jouwe zal veilig worden bewaard als het teruggaat naar industrialisatie en technologische voorgangers. We zijn nu bezig om ons eigen voedsel te planten. In de meeste ontwikkelde landen beheert een zeer klein percentage van de boeren het hele land, terwijl de rest van de bevolking zich richt op bedrijfslocaties in de grote steden. Vanwege natuurlijke rampen zoals retoriek of overstroming, zijn sommige dijken aangetast en wordt het voedsel gesneden. Dergelijke eigenschappen proberen na te denken over manieren om onze producten van het voedsel te verbeteren en om op te bouwen in steden. Innovaties zoals wij, de ondergrondse boerderij, Growing Underground, komen naar Londen om te proberen en supplementen van voedselproductie. Het is noodzakelijk dat we allemaal betrokken zijn bij de productie van voedsel als het essentieel is voor onze basisbehoeften.

Voedselproductie is niet beperkt tot de landbouw, er zijn zoveel processen die ervoor zorgen dat we van goede kwaliteit en veilig zijn voor menselijke consumptie. De vestiging van voedingsmiddelen is een van de stappen die door regeringen worden ondernomen om de productie te standaardiseren. De regering geeft echter geen aandacht aan haar burgers. Consumentenrechtenorganisaties werden gevormd om alle stemmen te horen. Ze bepalen zowel de overheid als de voedselbedrijven in de hand. Van papier zijn deze validatietests perfect, maar na het bekijken van het aantal schandalen over de hele wereld, kun je je realiseren dat dat niet zo is. Als er één zorg is die de aankoop volledig moet vertrouwen, is dit het voedsel dat we gaan gebruiken. Veel consumenten hebben vertrouwen in ' Productie van voedselverkoop, vooral in verschillende voedingsmiddelen. Waardetoelatiewetten zijn versoepeld met zoveel conclusies die de consument uitbuiten. De meeste voedselverpakkingen hebben veel schade aan hun etiketten, maar de meeste zijn slechts marketingploegen van de fabrikanten. De sectorproducerende sector is meer geïnteresseerd in win-win en tevredenstellende aandeelhouders dan zijn eigen merk. De meeste consumenten geven hun lokale straatverkoper meer eten in vergelijking met voedsel in supermarkten. Hotels worden ook niet gespaard. Sommige hotels hebben een zeer teleurstellende menu-items. Neem bijvoorbeeld Kobe beef. Een erg populair maar duur vlees. Negen van de negen restaurants in de Verenigde Staten zijn gecertificeerd om dit te serveren. Er zijn verschillende restaurants die t Kobe aanbod en veel mensen weten niet dat wat Kobe-rundvlees niet krijgt. Deze restaurants zijn meestal goedkopere prijzen per stuk Kobe-rundvlees in vergelijking met de gecertificeerde Kobe-beef-verkoper.
We kunnen de fabrikanten van het meeste voedselschandaal schandaal maken, zoals de paperback in Hongarije, maar soms zijn degenen die op snelheid zijn hun leveranciers. De meeste leveranciers zijn middelen die grote winters zoeken als ze kleine boeren gebruiken. Een uitgebuite landbouwer kan de landbouwmethoden niet verbeteren. Het is moeilijk voor producten van producten die nodig zijn voor veiligheid en kwaliteitsnormen. Deze producten kunnen het in het proces van de fabrikant maken dat de fabrikant met een mogelijk wettelijke regeling zonder hun medeweten verlaat.

Wij zijn een evoluerende wereld. We hebben het zo goed gedaan in technologie, zelfs in de productie van voedsel. Deze kwesties hebben echter aangegeven dat we een oplossing nodig hebben die transparantie biedt aan alle spelers in de voedselsectorproductie. Een van de belangrijkste ontwikkelingen in de wereld in het recente verleden is geblokkeerd. Het heeft eindeloze mogelijkheden door zijn veilige functies en transparantie. Er is een andere benadering van internet nodig om voort te bouwen op decentralisatie van gegevens om elke verandering te voorkomen en om deze gegevens beschikbaar te stellen en aan alle betrokken partijen te vertrouwen. Je kunt het beschouwen als een boek dat zelfs zijn registers van verandering bijhoudt. Toepassing van een dergelijke systematische structuur kan de sleutel zijn om de uitdagingen in stand te houden ' voedselproductie. De transparantie en het succes van block hand is de afgelopen jaren met succes besproken in de crypto-achtige wereld met cryptocyten zoals bitcoin.
Het bouwen van een transparante structuur om een ​​betere kwaliteit en veiligheid van voedsel te garanderen zou een levenslange visie zijn. Er is een groep van bepaalde ontwikkelaars die een manier hebben om het blokpatroon uit te voeren om een ​​transparante omgeving te creëren waarin iedereen een belangrijke rol kan spelen om ervoor te zorgen dat het voedsel dat we eten en eten is beste kwaliteits- en veiligheidsnormen. Dit ecosysteem dat ze willen bereiken, staat bekend als Cibus.

Er is momenteel een pre-to-date Token-verkoop op Cibus-tokens die eindigt op 28 februari 2018. Dit zal dan een éénmaands ICO-verkoop van dezelfde karakters volgen van 28 maart tot 28 maart 2018. De organisatie van de ICO en de verkoop van de Cibus-token maken deel uit van de routekaart om dit briljante platform te realiseren. Deze ICO is ontworpen voor diegenen die de visie begrijpen die het ontwikkelende team is: 'Het is een manier voor hen en een andere geïnteresseerde partij om deel te nemen aan de upgrade van dit platform.
Wat zal ze helpen bouwen? Cibus zal een open bron zijn waar propaganda-ideeën kunnen worden veranderd en actie kan plaatsvinden. Het blokformaat maakt Cibus zo transparant mogelijk in elk proces. Cibus zal pijlen hebben die het doel ondersteunen. Er zijn acht onderverdelingen binnen de cibusstructuur in verschillende fasen die zich richten op belangrijke gebieden van ontwikkelingsvraagstukken binnen de voedingsmiddelenindustrie.

De uitwisseling van ideeën tussen consumenten, boeren en voedingsproducten is belangrijk voor de verbetering van dit bedrijf. Cibus Social neemt het gat tussen speelgoedspelers. Het succes van sociale media bij het raden van alle uitdagingen waarmee we in de wereld worden geconfronteerd, is dat goede communicatie van boeren en fabrikanten belangrijk is om feedback te krijgen op producten die ze aan consumenten verkopen. Zij zullen weten wat ze moeten doen om hun producten meer geschikt te maken voor de consument door een dergelijke feedback. Goede beoordelingen kunnen ook voedselproducenten ertoe aanzetten betere producten te maken, omdat ze op zoek zijn naar waardering voor hun werk. Voor kleinschalige boeren biedt Cibus sociale platforms die ze nodig hebben om hun soort te tonen. Sommige consumenten hebben mogelijk speciale dagverzorgers die alleen kleinschalige boeren kunnen aanbieden. Dit zou een win-winsituatie voor beide groepen zijn. Expeditiebedrijven kunnen deze ruimte ook gebruiken om consumenten te adviseren over hoe ze het beste uit hun producten kunnen halen of om een ​​mening te krijgen over welke producten ze willen verzenden en wat ze moeten doen. Om deelname aan iedereen te stimuleren, heeft Cibus een programma dat gebruikers opnemen op basis van hun gebruik van het platform. Dit zal vooral consumenten voorzien als hun feedback het meest nodig is. Je krijgt het beste van hun producten of krijgt een mening over welke producten ze willen verzenden en wat ze moeten doen. Om deelname aan iedereen te stimuleren, heeft Cibus een programma dat gebruikers opnemen op basis van hun gebruik van het platform. Dit zal vooral consumenten voorzien als hun feedback het meest nodig is. Je krijgt het beste van hun producten of krijgt een mening over welke producten ze willen verzenden en wat ze moeten doen. Om deelname aan iedereen te stimuleren, heeft Cibus een programma dat gebruikers opnemen op basis van hun gebruik van het platform. Dit zal vooral consumenten voorzien als hun feedback het meest nodig is.

Een andere belangrijke pijler in de ontwikkeling van Cibus is Cibus Trace. Dit is de belangrijkste componist in de Cibus-structuur voor het garanderen van veilig voedsel voor een betere kwaliteit. Cibus trace zal bestaande technologie gebruiken om voedsel van de producent te spelen na de laatste consumptie. Deze transparantie zal belangrijk zijn bij het maken, ontwikkelen en handhaven van het vertrouwen tussen consumenten en voedselproducenten. Een mogelijk gebruik van Cibus Trace is de preventie van eetgerelateerde ziekten. De geografische locatie van boeren en consumenten zal worden gebruikt om de veiligheid van voedselproducten in hun respectieve gebieden te bepalen. Het doel is om kern te zijn met reguliere gevallen van huiseigenaren zoals vogel- en mondziektes. Consumenten zullen op basis van dergelijke informatie beter voedsel kiezen. Consumenten krijgen een kans om te weten dat ze slechts jaarlijks zijn. Het platform verbindt veel landen, zodat boeren uit de ene regio kopieën van het seizoen in een ander gebied kunnen bezorgen. Er zijn eindeloze mogelijkheden voor Cibus Trace die slechts in een keer worden gerealiseerd.

Een van de belangrijkste doelen van Cibus is het bevorderen van kleinschalige boeren. Dit zou mogelijk zijn zonder een e-commerce platform voor hun soortverkoop. Cibus Retail sluit bedrijven uit voor consumententransacties. Kleinschalige boeren zullen verbonden zijn met een geweldige markt voor hun producten. Consumenten zullen ook voordelen op dit gebied hebben. Er zal een realtime vergelijking zijn die vergelijkbaar is met producten tussen verschillende verkopers die consumenten de optie bieden. Cibus Retail verstrekt consumenten informatie over de sociale of productprijzen van Cibus om consumenten te helpen beslissen over de aanschaf van alle producten. Transacties binnen Cibus worden alleen uitgevoerd met Cibus-tokens. Elke transactie creëert een kleine vergoeding die evenredig is aan de grootte van ' de aankoop. Alle aankopen worden veilig gemaakt wanneer het Cibus-systeem is gebouwd op het vertrouwde blockbuster-formaat. Alle transactielogboeken zijn beschikbaar wanneer nodig.

De zaak voor zaken in de Cibus-ruimte zal worden behandeld door Cibus Trade. Hiermee wordt duidelijk dat bedrijven betrokken raken bij hun producten. Grootschalige boeren en fabrikanten profiteren enorm van deze service. Met Cibus Trade worden transacties in de Amerikaanse dollar gestart voordat een volledige koppeling met Cibus-tokens wordt geïmplementeerd. De transacties worden nog steeds uitgevoerd in het beveiligde blockbuster-formaat.
De vier beschreven pijlers zijn de belangrijkste gebouwen voor de Cibus-structuur. Om het nog beter te maken, zal de Cibus-structuur worden uitgebreid met vier andere pilaren om het zo eenvoudig mogelijk te maken.

Cibus zal een partnerprogramma indienen met de naam Cibus Affiliate, bedoeld om de blootstellingsstructuur van Cibus te vergroten. Het wordt betrokken voor particulieren en professionals in de verwerkende sector bij het adverteren en promoten van Cibus en zijn producten buiten het ecosysteem. Het partnerprogramma zal ook een berichtensysteem hebben waarin de belasting in verhouding staat tot het aantal bezoekers of nieuwe leden in het Cibus-ecosysteem.
Cibus Trade en Cibus Retail zullen betrokken zijn bij het verplaatsen van producten van plaats naar plaats. Dit zullen veel plannen en logistiek zijn, vooral waar grenzen kunnen worden overgedragen. Cibus Logistics zal worden geïntroduceerd om deze uitdaging aan te gaan door hand in hand te werken met externe ondersteuning door derden om ervoor te zorgen dat producten in de hoogst mogelijke staat worden geleverd. Cibus Logistics kan proberen zijn eigen logistieke bedrijf te openen om alles in huis te maken.
Cibus zal een advertentiesysteem aanbieden dat de reclame-ervaring van de consument en de kosten voor de adverteerder zal verbeteren. Het bloksysteem zal worden gebruikt om consumenten en producenten te categoriseren op dergelijke soorten koopwaar die van het grootste belang zijn voor de consument. Consumenteninformatie wordt alleen toegepast op hun toestemming.

De laatste versterkte pijler is Cibus Escrow. Cibus Escrow zal ervoor zorgen dat alle handelscondos worden gevolgd of door het voltooide transactiecontract. Een percentage van de transactie is inbegrepen.
Het ecosysteem Cibus is ook ontworpen om notities van Cibus te maken. Dit zorgt voor een toename van de waarde van de tokens of hun populariteit, de Cibus-grens strekt zich uit tot andere online platforms. De Cibus-beloning en -referentie zullen sterk worden bevorderd.

Dit is wat Cibus wil bereiken en is het hoofddoel van de ICO om fondsen te verschaffen die de ontwikkeling van dit platform mogelijk maken. Honderd miljoen ton zal te koop zijn in de publieke ICO-periode. Aankopen worden gedaan door crypto-producten te selecteren die bitcoin, litecoin, DASH en etherisch zijn. Het geld wordt toegewezen aan vijf afdelingen die betrokken zijn bij de vertegenwoordiging van Cibus. De helft van wat wordt verzameld is een kanaal voor de ontwikkeling van het hele ecosysteem. 30% wordt gebruikt voor marketing en bewustzijnsbewustzijn. 5% is gereserveerd voor wettelijke vergoeding. Nog eens 5% wordt gebruikt als een bedrijf. Het resterende deel (10%) is voor de dagelijkse inning van het Cibus-platform.

De volgende links geven meer informatie over Cibus en zijn voedselkwaliteits- en veiligheidsplan;
• https://tokensale.cibus.world/signup.php?ref=rhinoboy11
• https://drive.google.com/open?id=1KrPfMOiahljZNWj0Oo-8TunwJrs-Wr-d
• https://www.cibus.world .

Komentar

Postingan populer dari blog ini

RICONA

PHI TOKEN